Klienci TVK WSM zostali odcięci od internetu w piątek popołudniem. Awaria została usunięta w poniedziałek tuż przed godz. 14. Jak informuje dział techniczny, przyczyną było uszkodzenie kabla światłowodowego Telekomunikacji Polskiej SA. Ze względu na konieczność jego rozcięcia i naprawy, spodziewana jest kolejna przerwa. Termin naprawy zostanie podany, gdy TVK otrzyma stosowne zawiadomienie od TP.
Z powodu przerw w dostępie do sieci wszystkim abonentom zostanie udzielona bonifikata w opłatach za luty w wysokości 1/30 miesięcznego abonamentu za każdą dobę przerwy w działaniu usługi (w przypadku umów w okresie wypowiedzenia korekta za styczeń).
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?