Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

MZK Jelenia Góra. Przewoźnik otwiera punkty obsługi klienta

Alina Gierak
alina gierak
MZK Jelenia Góra. Pasażerowie MZK będą mieli ułatwione życie. Przewoźnik uruchamia kolejne punkty obsługi klienta. Gotowy jest ten przy ul. Bankowej 15. Niedługo zostanie otwarty. Wkrótce będziemy też korzystać z elektronicznej portmonetki. Trwa testowanie systemu SEBA

MZK Jelenia Góra.
Centrum Obsługi Klienta znajduje się przy siedzibie MZK przy ul. Wolności 145. Ponadto będą trzy punkty w różnych dzielnicach.
Punkty Obsługi Klienta MZK znajdują się:
Punkt Obsługi Klienta ul. Bankowa 15, Jelenia Góra,
Punkt Obsługi Klienta ul. Bacewicz, przystanek Sygietyńskiego, Jelenia Góra,
Punkt Obsługi Klienta ul. Wolności 238, przystanek „Apteka pod Koroną”, Jelenia Góra.

W Punktach Obsługi Klienta można kupić kupić bilety autobusowe, a już niebawem będzie w nich można wyrobić także kartę biletu elektronicznego. Punkty prowadzić będą sprzedaż elektronicznych biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki, przyjmować wnioski o wydanie kart i wydawać karty biletu elektronicznego oraz będą umożliwiać użytkownikom sprawdzanie stanu karty. Trwa testowanie systemu SEBA. - Wdrożymy go za kilka , może kilkanaście dni - mówi Marek Woźniak, prezes jeleniogórskiego MZK. - Wszystko jest gotowe, ale wykonawca chce dokładnie sprawdzić działanie systemu.

MZK Jelenia Góra. System SEBA
W Miejskim Zakładzie Komunikacyjnym w Jeleniej Górze trwa testowanie systemu SEBA umożliwiającego opłaty za przejazd biletem elektronicznym. Za bilet autobusowy zapłacić będzie można plastikową kartą , wyglądem przypominającą kartę bankomatową. System jest prosty w obsłudze. Przewoźnik zapewnia, że żaden z pasażerów nie powinien mieć większych problemów z jego użyciem.
Karta będzie bezpłatna. Jednak, by z niej korzystać, trzeba ją będzie doładować.
E- bilet można będzie kupić przez internet lub w Punkcie Obsługi Klienta MZK. Na sześciu przystankach staną automaty biletowe. Są to te przystanki, które wyposażone w tablice elektroniczne.
Wdrożeniem e-biletu zajmuje się firma R&G PLUS z Mielca. Robert Pezda, prezes firmy podkreśla, że mają spore doświadczenie, bo wprowadzili system biletu elektronicznego m.in. w Wałbrzychu, Głogowie, Świdnicy. Wdrożenie system e-biletu kosztuje 7 mln zł. Jeleniogórskie MZK korzysta z dotacji unijnej. Po jego wprowadzeniu będzie możliwość opłacenia przejazdu np. jednego przystanku oraz wykupienie w dowolnym dniu biletu okresowego.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na jeleniagora.naszemiasto.pl Nasze Miasto