W celu realizacji zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy interesantom w sprawach ewidencji ludności i dowodów osobistych, rejestracji stanu cywilnego, pomocy społecznej oraz świadczenia usług komunalnych, Urząd prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej:
- w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach od 7:30 do 14:30,
- w środy w godzinach od 7.30 do 15.30,
- w piątki godzinach od 7.30 do 13.00
W celu załatwienia wszelkich spraw urzędowych mieszkańcom gminy Krośniewice zaleca się:
- korzystanie z platformy ePUAP (/sf3443haf2/SkrytkaESP);
- korzystanie z drogi korespondencyjnej;
- korzystanie z adresu e-mail: Otwiera program do wysyłania emaili: [email protected].
W sytuacjach nadzwyczajnych pracownicy poszczególnych wydziałów Urzędu mogą zostać poproszeni o podejście do oznaczonego punktu na parterze Urzędu celem wyjaśnienia sprawy interesantowi.
Kasa Urzędu wstrzymuje obsługę interesantów
Wszelkich wpłat należy dokonywać na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Krośniewicach:
Łódzki Bank Spółdzielczy
podatki i opłaty: 25 9023 0006 0000 0345 2000 0010;
odpady komunalne: 05 9023 0006 0000 0345 2000 0370
Skrzynka na korespodencję
W celu zachowania ciągłości funkcjonowania Urzędu, obok głównego wejścia do budynku zamieszczona została skrzynka na korespondencję. Skrzynka opróżniana będzie od poniedziałku do piątku o godzinie 14:00. Data wpływu będzie równoznaczna z datą wyjęcia korespondencji ze skrzynki.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?