Google AdWords i analitycs. To po pierwsze. Po drugie Facebook Ads i analitycs. Po trzecie błąd poznawczy. Po czwarte zarządzanie informacją w internecie. Po piąte biznes plan plus Excel. Po szóste research czyli wyszukiwanie informacji. Po siódme robienie dobrych prezentacji. Po ósme czytanie trudnych rzeczy po angielsku (bo jeżeli o czymś napisano, to na pewno zrobiono to po angielsku, niekoniecznie po polsku). Po dziewiąte pisanie trudnych rzeczy tak, aby cię zrozumiano. I wreszcie po dziesiąte: ponad wszystko uczenie się.
Nieprzypadkowo z takim właśnie dekalogiem przyjechał do Piły Wacław Wykrytowicz, prezes agencji reklamowej Truly należącej do Polska Press. Jego słuchaczami byli przyszli prezesi pilskich, wielkopolskich, europejskich i światowych firm. Na razie mają dopiero po kilkanaście lat i uczą się w pilskich szkołach.
Do tego, żeby osiągnąć w życiu sukces - założyć własną firmę, albo jak mówił Wacław Wykrytowicz, pracować tylko z tymi, z którymi się chce, ma ich przygotować Pilska Akademia Umiejętności.
W środę rozpoczęła się jej już trzecia edycja, a w inauguracji w Sali Miejskiej wzięła udział ta, która ją wymyśliła - wiceprezydent Piły, Beata Dudzińska.
- W każdym z was tkwi potencjał. Musicie tylko uwierzyć w siebie - przekonywała wiceprezydent.
A temu, żeby w sobie zobaczyli przyszłych przedsiębiorców służyły warsztaty z pilskimi przedsiębiorcami. Z kolei Wacław Wykrytowicz zdradzał im tajniki strategii komunikacji marketingowej. Efekty tegorocznych warsztatów będą widoczne najlepiej za dziesięć lat. A kolejna edycja Pilskiej Akademii Umiejętności już za rok.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?