Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Trzeba uważać na to, co się podpisuje!

MN
Arch. Nasze Miasto
Często kreatywność przedstawicieli handlowych nie zna granic. Bywa, że naciągą klientów wykorzystując ich niewiedzę

Do rzecznika praw konsumenta w Czarnkowie zgłosiła się jedna z mieszkanek, która niedawno zawarła umowę z przedstawicielem usług telekomunikacyjnych. W tamtej chwili nie wiedziała jednak, że zamiast jednej zawarła w sumie dwie zupełnie inne umowy.

Konsumentka zgodziła się za namową przedstawiciela do wymiany dekodera telewizyjnego, natomiast nie otrzymała żadnej informacji o uruchomieniu nowej umowy na telefon. Gdy się o tym dowiedziała postanowiła - jak mówi prawo - w 14 dniach odstąpić od umowy.

Niestety przedsiębiorca, dostarczający pakiet telewizyjny oraz operator usług telekomunikacyjnych, nie odpowiedzieli na pisma. To zaniepokoiło kobietę, dlatego o pomoc zgłosiła się do rzecznika.

Ten wskazał, że umowę uważa się za niezawartą bo zawarta była poza lokalem przedsiębiorstwa i konsumentka miała prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Po interwencji przedsiębiorca - na szczęście - przeprosił za przedstawicieli i anulował umowę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pila.naszemiasto.pl Nasze Miasto