Las i jezioro, a co za tym idzie spokój, cisza, odpoczynek - z tym wszystkim kojarzy się mural, który powstał na kamienicy przy ul. Mochnackiego w Trzciance. Jego zadaniem jest promocja historii rybackich gminy, charakterystyki pracy rybaka, walorów produktów rybackich, idei ekologii i przyrody oraz aktywnego spędzania czasu nad wodą. W szczególności mural ma jednak zachęcać przyjezdnych do odwiedzenia Parku Ryb Słodkowodnych.
Mural to powiększenie pocztówki, która przedstawia miejsce, gdzie teraz znajduje się Park Ryb Słodkowodnych. Można z niego odczytać wskazówki, jak dojechać do Parku.
- Mural został wzbogacony o hasło Karpie diem., które w dowcipny i sprytny sposób nadaje kontekst wędkarski, a zarazem wywołuje uśmiech na twarzy odbiorcy muralu. Hasło jest częścią strategii komunikacji werbalnej, jaka została stworzona w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej i nawiązuje bezpośrednio do hasła: Trzcianka. Trudno wymówić, łatwo polubić - informuje Urząd Miasta i Gminy Trzcianka.
Za adaptację graficzną i opracowanie hasła odpowiedzialna była firma Kommunikat studio w osobach: Kuba Rutkowski oraz Dagmara Domżalska-Zdych
Projekt koncepcyjny został przełożony w formę artystyczno-malarską przez zespół Most Blunted z Koszalina, który ma duże doświadczenie w malowaniu wielkich realizacji. Artystami realizującymi projekt byli: Arkadiusz Trocha, Kamil Czajka oraz Maciej Mazurkiewicz.
Mural Karpie diem. jest jednym z elementów operacji pt. „Opracowanie i upowszechnianie produktów promocyjnych i popularyzujących idee LSR w Gminie Trzcianka”, której celem jest zwiększenie atrakcyjności obszaru NGR, ich walorów turystycznych, a także konkurencyjności turystycznej poprzez opracowanie i upowszechnianie kompletu produktów promocyjnych i popularyzujących idee LSR.
Najlepsze atrakcje Krakowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?