Klienci zmieniają bankowe oddziały

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Wieleniu w nowej lokalizacji - nowocześniejszy i bardziej cyfrowy.

Oddział PKO Banku Polskiego w Wieleniu obsługuje klientów od 32 lat, a od połowy czerwca klienci mogą korzystać z całkiem nowej, wygodniejszej przestrzeni. W porównaniu do poprzedniej lokalizacji, obecna jest dostosowana do osób z niepełnosprawnościami, rodziców z małymi dziećmi czy osób starszych. Budynek, w którym znajduje się placówka jest nowoczesny, przestronny i położony tuż obok Urzędu Miasta, w budynku którego oddział funkcjonował przed przeprowadzką.

- Jesteśmy bankiem pierwszego wyboru dla mieszkańców okolic już od ponad 30 lat. Dokładamy starań, aby za profesjonalną obsługą, dopasowanymi produktami szła również nowoczesna, cyfrowa przestrzeń. W naszych modernizowanych oddziałach stawiamy zarówno na obsługę tradycyjną, jak i edukację w zakresie kanałów zdalnych – tutejszy oddział doskonale pokazuje, w jakim kierunku zmierzamy jako bank z największą liczbą placówek i klientów w Polsce. Cieszę się, że od dzisiaj nasi klienci mogą korzystać z nowoczesnych rozwiązań w nowej, przystosowanej dla wszystkich przestrzeni – podkreśla Ewa Przybyła, dyrektor regionu bankowości detalicznej w Poznaniu.

Wieleń jest miejscowością położoną w samym sercu Puszczy Noteckiej. Ponad połowę powierzchni gminy zajmują lasy z obszarami chronionego krajobrazu, dlatego tak chętnie okolice odwiedzają turyści. Na szczególną uwagę zasługuje Noteć, przepływająca przez miasto, z bulwarami i przystanią wodną. Dlatego oddział w nowym wnętrzu ociepla fototapeta nawiązująca do okolicy i przedstawiająca las z renderem jelenia, który jest elementem herbu miasta i gminy Wieleń. Szczególnie tutaj dbanie o środowisko naturalne jest bardzo ważne. Dlatego w zmodernizowanym oddziale PKO Banku Polskiego nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów - najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych.

- Jesteśmy bankiem pierwszego wyboru dla klienta indywidualnego. Większość mieszkańców miasta i gminy Wieleń zna naszą markę, w czym pomocna była też nasza lokalizacja dotychczasowego oddziału – w budynku Urzędu Miasta. Możemy pochwalić się długoletnią współpracą w zakresie obsługi bankowej gminy Wieleń oraz jej jednostek organizacyjnych. Warto podkreślić, że zaufało nam wielu rodziców. W ciągu ostatniego roku 38 proc. wszystkich nowych rachunków stanowiły rachunki dla dzieci poniżej 18 roku życia. To jest nasz potencjał na przyszłość. Dla tego młodego pokolenia chcemy być coraz bardziej nowocześni i nowa placówka daje nam takie możliwości – podkreśla Marlena Pawlaczyk, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Wieleniu.

Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy trzech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w jednym kameralnym pokoju spotkań biznesowych i pokoju dyrektora oddziału. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę. W oddziale obsługę klientów prowadzi 4 doradców w zakresie klienta podstawowego.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Kilka pytań do Marleny Pawlaczyk, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Wieleniu:

  1. Na czym będziecie się koncentrować w pracy oddziału w nowej lokalizacji i nowej przestrzeni?
    W nowej lokalizacji, a w tym w nowej przestrzeni będziemy się koncentrować nad utrzymaniem wysokiej jakości obsługi klientów. Mamy bardzo dobre produkty bankowe i ubezpieczeniowe, ale to wysoka jakość świadczonych usług prowadzi do sukcesu. Tylko zadowolony klient poleci nasz bank i zostanie z nami na lata. Będziemy również dążyć do zawiązania współpracy z największymi firmami z terenu gminy Wieleń oraz do kontynuowania współpracy w zakresie obsługi bankowej gminy Wieleń i jej jednostek organizacyjnych.
  2. Czy podejmujecie działania społeczne lub charytatywne na terenie miasta i okolic?
    Oczywiście, uczestniczymy w życiu społecznym miasta i gminy Wieleń poprzez udział w lokalnych inicjatywach takich jak: turniej koszykówki ulicznej Streetballwln, uczestnictwo w spotkaniu tematycznym typu Transformacja Energetyczna gminy Wieleń, czy promowanie życia ekologicznego na Ekopikniku w Dzierżąźnie Wielkim i w Wieleniu. Oddział nasz wspierał organizację biegu „Tropem wilczym” - Bieg Pamięci Żołnierzy Wyklętych. Zaangażowaliśmy się w akcje charytatywne takie jak pomoc dla Ukrainy, zakup maszyn do szycia dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Gębicach, czy ufundowanie Mikołaja dla dzieci Domu Dziecka w Rogoźnie. Działania społeczne to ważna część naszej pracy.
  3. Z czego jest Pani wyjątkowo dumna w prowadzeniu oddziału? Czy mieliście w ostatnich latach jakieś wyjątkowe osiągnięcia?
    Jestem dumna z tego, że udało się zbudować całkowicie nowy zespół w oddziale. Każdy z doradców stawiał swoje pierwsze kroki w pracy w bankowości właśnie w Oddziale 1 w Wieleniu. Dzisiaj każdy z nich spełnia się zawodowo realizując swoje cele, nie tylko sprzedażowe.
  4. Jaki rodzaj klientów potrzebuje Waszego szczególnego wsparcia?
    Bardzo się cieszę, że nowa siedziba lokalu posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zależy nam, by klienci z niepełnosprawnością ruchową otrzymali od nas wysoką jakość świadczonych usług. Teraz w komforcie będą mogli podjechać do oddziału by przy stanowisku załatwić swoje sprawy osobiście.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Klienci zmieniają bankowe oddziały - Głos Wielkopolski

Wróć na pila.naszemiasto.pl Nasze Miasto